MISJA
Szpital w Ostrowie Wielkopolskim
JESTEŚMY DLA WAS
Polityka Jakości i Bezpieczeństwa Informacji
Nasze nadrzędne cele to:
Zapewnienie pacjentom kompleksowych, skutecznych i bezpiecznych świadczeń medycznych opartych na szacunku, zaufaniu i profesjonalizmie.
Ciągły rozwój i doskonalenie procesów medycznych i organizacyjnych w celu zwiększania satysfakcji i bezpieczeństwa pacjentów oraz pracowników.
Cele realizujemy poprzez:
Świadczenie usług medycznych w sposób profesjonalny przez wysoko wykwalifikowany personel, przy użyciu specjalistycznego sprzętu oraz nowoczesnych technik diagnostycznych i terapeutycznych, dla pełnego zadowolenia pacjentów.
Wspieranie rozwoju zawodowego personelu poprzez zapewnienie odpowiednich zasobów, środków i szkoleń.
Monitorowanie satysfakcji pacjentów i ich rodzin poprzez systematyczne badania opinii na temat jakości świadczonych usług.
Utrzymywanie i rozwijanie systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji we wszystkich obszarach działalności Szpitala.
Modernizację infrastruktury poprzez inwestycje w budynki i wyposażenie.
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działania z zachowaniem poufności, integralności i dostępności danych.
Nasze zobowiązanie:
Dyrekcja ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim dąży do efektywności i skuteczności działań poprzez ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami:
PN-EN ISO 9001:2015,
ISO/IEC 27001:2022,
Standardami Akredytacyjnymi,
oraz wytycznymi Ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta.
Zaangażowanie pracowników:
Wszyscy Pracownicy są współodpowiedzialni za realizację Polityki Jakości w zakresie swoich uprawnień i kompetencji. Zachęcamy ich do inicjatywy na rzecz poprawy efektywności i bezpieczeństwa realizowanych zadań.
Tomasz Gostomczyk
Dyrektor
Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Ostrowie Wielkopolskim
Ostrów Wielkopolski, 5 lutego 2025 r.